پشتیبانی سایت پیشه ور: ۰۲۱۴۴۷۸۰۶۸۲
 
صفحه اصلی | درباره ما | تماس با ما | راهنمای سایت
وبسایت تخصصی بازرگانی برای پیشه وران صنعت خودرو
کالاها/خدمات تامین کنندگان خریداران
English
اعضاء طلایی
جدیدترین کالاهای به روزرسانی شده
جدیدترین کاربران


آموزش مراحل ثبت نام در سایت پیشه ور دات کام 

   خودروی پرنده +عکس
(تاریخ درج : چهار شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۱)
 جنبه خودرويي این وسیله نقلیه بر جنبه هواپيما بودن آن برتري دارد و مهمتر مي باشد. FAA (سازمان هوانوردي آمريكا) بايد صلاحيت اين وسيله براي پرواز را تاييد كند. بنابراين يك موتور دوكاربراتوري هوا خنك 100 اسب بخاري 912 ULS كه با اكتان 91 كار مي كند براي اين وسيله نقليه در نظر گرفته شده است. احتمالاً اين سيستم در تست آلودگي معمول قبول نمي شود اما مهم نيست چون اين وسيله نقليه چند منظوره يك خودرو نيست. 
سازنده جوان اين وسيله نقليه ، مدير عامل و سر مهندس فني ، داراي مدرك پي اچ دي هوافضا از دانشگاه ام آي تي ، كارل ديتريش از سن 8 سالگي شروع به دريافت گواهينامه خلباني كرد و در سنين نوجواني آن را دريافت كرد. 
ديدگاه ساخت ترافوجيا پرواز را آسانتر و ارزانتر براي اكثر مردمي كه به دنبال لذت از احساس رهايي مي باشند می کند. 
اين ايده از سپتامبر 2004 از تفكر حاكم بر سازمان هوانوردي آمريكا شکل گرفت كه يك هواپيماي اسپرت جدید معرفی کرد كه تنها نیاز به یک گواهینامه خلبانی اسپرت داشت که به دست آوردن آن راحتتر و ارزانتر بود. اين گواهينامه تنها به 20 ساعت آموزش معمولي نياز دارد. خلبانها تنها اجازه دارند در روشنايي روز پرواز كنند و تحت قوانين ديداري پرواز. 
از ديگر مشكلات براي پرواز اسپرت شرايط آب و هواست. اگر شما مطمئن نباشيد كه هوا براي رسيدن و يا برگشت شما به مكاني خوب است يا نه تصميم گيري مشكل خواهد شد. 
موضوع مشكل ساز مهم بعدي اين واقعيت است كه از 5000 استفاده كننده عمومي فرودگاههاي ملي ، درصد بزرگي زير بناي زمین حمل و نقل و خودروهاي اجاره اي و ... را ندارند. 
اما اگر شما بتوانيد از زمين بلند شويد ، خارج از بزرگراه پرواز كنيد و سفر خود را ادامه دهيد چه بايد كرد؟ بستگي دارد كه شما كجا مي رويد. اين قطعاً يك خودرو نيست كه شما براي مسافرت انتخاب كنيد. 
براي برخاستن هواپيما وزن ناخالص 1430 پوند در نظر گرفته شده است (بالاتر از 1320 كه براي هواپيماي اسپرت در نظر گرفته شده بود ) و وزن خالي هواپيما ساخته شده از فيبر كربن مقاوم 970 پوند است. باك 23 گالن سوخت ظرفيت دارد كه مي تواند 140 پوند وزن را بالا برده و با حضور نفرات تا 460 پوند وزن كاري قابل افزايش خواهد بود بنا بر این براي افراد سنگين وزن مناسب نخواهد بود. 
اين وسيله هيچ سيستم تهويه هوا یی ندارد شايد در اينده به آن اضافه شود البته اگر وزن كاري آن اجازه دهد. 
این خودروی پرنده چگونه كار مي كند ؟ موتور روتكس يك شفت فيبر كربني را مي چرخاند كه آن هم به نوبه خود پروانه اي را مي چرخاند. براي حركت در جاده ، توان پروازي از طريق پروانه به يك CVT تسمه اي منتقل ميشود و از طريق شفتهاي نيمه به يك بازوي معلق و پس از آن به چرخهاي عقب انتقال مي يابد. 
یک سيستم فرمان سنتي  و چهار پدال براي حركت بر روي جاده وجود دارد. گاز و ترمز در وسط و در كنار پدالهاي سكانها واقع شده است. يك دسته راهنما بين پاهاي راننده و كنترلر ميزان ورود هوا به عنوان كنترل هاي اصلي هنگام پرواز مي باشند. نسبت توان به وزن شبيه خودروهاي اسپرت بوده و پخش وزن هم 50 -50 مي باشد. فاصله زياد مركز چرخها و وسعت بدنه و ارتفاع 80 اينچي ممكن است احساس واژگوني و عدم تعادل را القا كند و تايرها هم نازك مي باشند. 
وسايل ايمني شامل ايربگهاي جانبي و جلو ، يك سلول تصادف فيبر كربن و نواحي ايمن در برابر ضربه و يك پاراشوت كه از دماغه آن شروع مي شود و براي هنگامي است كه اشتباهاً ارتفاع از 500 فوت تجاوز مي كند. هيچ تست تصادفي صورت نگرفته است اما شبيه سازي كامپيوتري نشان مي دهد ملزوماتNHTSA رعايت شده اند. قيمت این وسیله نقلیه 279000 دلار مي باشد.    
 
 
منبع MOTORTREND
تعداد نظرات : 0
ارسال نظر
نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :  
نظر شما :    
 جدیدترین اخبار

 
درج اطلاعات مربوط به کسب و کار در سایت پیشه ور رایگان بوده و مسئولیت آن با ثبت کننده می باشد- لطفاً در ارزیابی اعتبار و صحت اطلاعات ثبت شده دقت کافی را مبذول دارید - جهت شروع به درج اطلاعات کسب و کار خود ، لطفاً بر روی لینک عضویت رایگان کلیک نموده و پس از پر کردن فرم ثبت نام ، اطلاعات تجاری خود را که مربوط به فعالیتها ، کالاها و خدماتتان میشود ثبت نمایید
تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
طراحی سایت B2B و بهینه سازی سایت توسط طراحی سایت 24
Copyright (c) 2014 pishehvar.com