پشتیبانی سایت پیشه ور: ۰۲۱۴۴۷۸۰۶۸۲
 
صفحه اصلی | درباره ما | تماس با ما | راهنمای سایت
وبسایت تخصصی بازرگانی برای پیشه وران صنعت خودرو
کالاها/خدمات تامین کنندگان خریداران
English
اعضاء طلایی
جدیدترین کالاهای به روزرسانی شده
جدیدترین کاربران


آموزش مراحل ثبت نام در سایت پیشه ور دات کام 

   تست جاده هیوندای جنسیس ارتقا یافته 2012 + عکس
(تاریخ درج : چهار شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰)

 تست جاده هیوندای جنسیس ارتقا یافته 2012

قبل از سال 2009 ، هيوندا ي با ورود محصول كاملاً جديدش جنسيس ، يك ماشين لوكس ديفرانسيل عقب هيايوي بزرگي به راه انداخت. اين شركت اميد داشت جايگاه مناسبي در تجارت اين نوع خودروها به دست آورد.

در ابتدا دو مدل سدان با موتورهای V-6 ،  3.6 lit  ،290 hp و 385  اسب بخار ،  4.6 لیتر، V-8 ارائه شد . حركت روبه جلوي هيوندا با ارائه مدل ارتقاء يافته 2012 آن با مشخصات موتور 5 ليتري (پاشش مستقيم) V-8، 429 hp  و گشتاور 376 پوند.فوت و گیربکس اتوماتیک 8 سرعته ادامه يافت . در اين خودرو قطر ديسكهاي ترمز از 13 به 6/13 اینچ براي چرخهای جلو و عقب تغيير يافت .همچنین 25 تا 30 درصد دامنه حركت كمك فنرها براي نرم تر شدن سیستم تعلیق افزايش يافته است .

در تست جاده اين خودروي 4199 پوندي (1904 کیلوگرم) در مدت 8/4 ثانيه به سرعت 60 مایل بر ساعت (5/96 کیلومتر بر ساعت) رسيد كه برابر با BMW 550i مي باشد ، همچنین مسافت یک چهارم مايل را در 3/13 ثانيه و با حداکثر سرعت 1/107 مایل بر ساعت (2/172 کیلومتر بر ساعت) طي كرد (4/0 ثانيه سريعتر و 1/5 مایل بر ساعت (2/8 کیلومتر بر ساعت) بيشتر از فورد موستانگ V-S ) . عملکرد مناسب سیستم ترمز سبب گردید که این خودرو در تست توقف و ترمز در مقايسه با مدل 6/4 ليتري 1 ثانيه سريعتر و در مسافت 3 فوت كمتر متوقف شود . جالب آنکه شتابي كه راننده محتمل مي شود 0.01g كمتر از خودروي 2009 مي باشد .

در اين خودرو تسهيلات دیگری نظير سيستم هوشمند باز و بسته شدن درها و همچنين دكمه استارت وجود دارد . تزئينات داخلي خودرو گرانقيمت است . صندليهاي جلو بزرگ و راحت هستند و حتي شورلت كوروت گراند اسپرت را شرمنده مي كنند . سيستمهاي گرم كن و سردكن صندلي براي دماهاي 40 درجه فارنهایت (4/4 درجه سانتیگراد) و 80 درجه فارنهایت (7/26 درجه سانتیگراد) تنظيم شده اند . فاصله صندليهاي عقب تا صندلي جلو باعث مي شود مشكلي بابت نشستن بر روي آن نداشته باشيد . جاهاي پاها مناسب است و فقط جاي دست ها در كمي نامناسب به نظر مي رسد كه با توجه به ساير مزايا اين مورد قابل چشم پوشي است . جلو داشبورد طراحي ساده و چشم انداز دارد . سيستم تهويه و ايركانديشن كاملاً هوشمند بوده و نيازي به تنظيمات دستي ندارد .

عملكرد اين خودرو هنگام سرعت گرفتن در بزرگراه رضايتبخش بوده و موتور آن کاملا بي سر و صدا است . اگر چه در هنگام شتابگيري حس سرعت و هیجان به شما منتقل نمي شود . در پايان بد نيست به نكته اي منفي هم اشاره شود . تزئينات داخلي جذاب بوده و چرم استفاده شده در صندليها نرم مي باشد اما چرمي كه روي فرمان و دسته هاي در استفاده شده است خشك بوده و بيشتر شبيه پلاستيك است . در مجموع اين خودرو حسي از كيفيت و لوكس بودن به دست مي دهد و اگر ضعفهاي كوچك در تزئينات را رفع شود به واقع مي توان گفت این خودرو شايسته كلاسي است كه سازنده مدعي است.


ترجمه و خلاصه شده از وبسایت www.motortrend.com

لینکهای مرتبط : تست جاده کیا سراتو 2011 ، گسترش اهداف فروش هیوندای توسط عرضه الانترای کوپه و GT

تعداد نظرات : 0
ارسال نظر
نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :  
نظر شما :    
 جدیدترین اخبار

 
درج اطلاعات مربوط به کسب و کار در سایت پیشه ور رایگان بوده و مسئولیت آن با ثبت کننده می باشد- لطفاً در ارزیابی اعتبار و صحت اطلاعات ثبت شده دقت کافی را مبذول دارید - جهت شروع به درج اطلاعات کسب و کار خود ، لطفاً بر روی لینک عضویت رایگان کلیک نموده و پس از پر کردن فرم ثبت نام ، اطلاعات تجاری خود را که مربوط به فعالیتها ، کالاها و خدماتتان میشود ثبت نمایید
تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
طراحی سایت B2B و بهینه سازی سایت توسط طراحی سایت 24
Copyright (c) 2014 pishehvar.com