پشتیبانی سایت پیشه ور: ۰۲۱۴۴۷۸۰۶۸۲
 
صفحه اصلی | درباره ما | تماس با ما | راهنمای سایت
وبسایت تخصصی بازرگانی برای پیشه وران صنعت خودرو
کالاها/خدمات تامین کنندگان خریداران
English
اعضاء طلایی
جدیدترین کالاهای به روزرسانی شده
جدیدترین کاربران


آموزش مراحل ثبت نام در سایت پیشه ور دات کام 

   چرا مشتریان آمریکایی خودروهای دیفرانسیل عقب را ترجیح می دهند ؟
(تاریخ درج : سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱)


سال های سال است که در بازار آمریکا خودروسازان بزرگ هم چون مرسدس بنز و سایر رقبای اروپایی آن خودروهای دیفرانسیل عقب را بیشتر عرضه می کنند و گویا دیفرانسیل عقب بودن یک خودرو نشانه کارایی بهتر و نماد لوکس بودن خودرو بوده است .

این مقاله کوتاه به تفاوت ها و مزیت های خوروهای دیفرانسیل عقب و دیفرانسیل جلو می پردازد  .

خودروهای دیفرانسیل عقب  RWD   :

خودروهای دیفرانسیل عقب معمولا در سرعت های بالا و در  سر پیچهای تند کارایی بهتری دارند و امکان منحرف شدن این نوع خودروها در هنگام دور زدن های ناگهانی در سرعت های بالا کم تر است و دلیل این امر نقطه اثر نیروی پیشران خودرو است . وقتی پیشران خودرو در قسمت جلو است (در خودروهای دیفرانسیل جلو) احتمال سر خوردن قسمت عقب خودرو بیشتر است.

هم چنین برای آن دسته از مشتریان علاقه مند به رانندگی حرفه ای امکان انجام حرکات نمایشی مثل دریفت کردن (Drifting) و برن اوت (burnout ) را فراهم می کند و به نظر می رسد به دلیل همین قابلیت های مسابقه ای و رانندگی حرفه ای است که در میان مشتریان آمریکایی محبوب تر هستند.

خودروهای دیفرانسیل جلو FWD :

خودروهای دیفرانسیل جلو که نیروی پیشران آنها در قسمت چرخ های جلو می باشد هم مزیت های زیادی دارند . دیفرانسیل جلو بودن یک خودرو کمک بسیاری به طراحان جهت ایجاد فضای بیشتر داخل خودرو می کند. هم چنین در این نوع خودروها امکان ایجاد مصرف سوخت کمتر و قیمت تمام شده ی کمتری برای خودروساز فراهم می شود .خودروهای دیفرانسیل جلو هم چنین در هنگام شروع حرکت به خصوص بر روی مسیرهای برفی و لیز عملکرد بهتری دارند . تری وی( مسئول (Terry Wei ارتباطات مرسدس بنز معتقد است که در میان خودروهای سبکتر و کوچکتر ، دیفرانسیل جلو بودن مزیت به شمار می آید .


اما آیا واقعا اینکه یک خودرو دیفرانسییل جلو یا دیفرانسیل عقب است می تواند ملاک درستی برای انتخاب آن باشد یا نه ؟

پیتر نگل تحیلگر سرشناس فروش خودرو معتقد است که مشتریان خودروهای لوکسی مثل مرسدس بنز و بی-ام-و   دیگر هم چون گذشته به این مساله اهمیت نمی دهند.زیرا این روزها قیمت تمام شده خودرو و دیگر قابلیت های فنی آن اهمیت بیشتری دارند . ورود خودروی CLA_CLASS جدید مرسدس بنز که دیفرانسیل جلو می باشد و قیمت بسیار مناسب 30000 دلاری آن به بازار آمریکا ، گواه این مدعاست .  

 

تعداد نظرات : 4
امید قادرزاده
شنبه ۳۰ آذر۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰
۲
۲
به نظر من سلطان جاده تو ایران خدا وکیلی فقط پژو
حسن کردانی
پنج شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱:۰۷
۳
۰
خودرو دیفرانسیل عقب از این بابت که در استارت اولیه مسابقات اتومبیل رانی در خودرو انتقال جرم به سمت عقب رخ می دهد و و در صورت محرک عقب بودن لغزش چرخ های محرک کم تر و شتاب بیشتر است . در خودرو های اسپرت طرفداران بیشتری دارند. با تشکر
ali
شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۷:۲۴
۱
۰
albate irankhodro hamchenan be tolide peykan dar ashkale mokhtalefi az jomle rd roa vanet bar albate ba hamoon plat forme ghdimi va ba hadafe serfan sood bishtar edame mide
هادی
چهار شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۵:۰۵
۸
۱
سلام . یاد پیکان بخیر که دیفر عقب بود . اونوقتا ما فکر می کردیم که پژو که دیفر جلو است خیلی شاهکاره بعدا دیدیم نه بابا بنز و بی ام و و ... خیلیاشون دیفر عقبن .
ارسال نظر
نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :  
نظر شما :    
 جدیدترین اخبار

 
درج اطلاعات مربوط به کسب و کار در سایت پیشه ور رایگان بوده و مسئولیت آن با ثبت کننده می باشد- لطفاً در ارزیابی اعتبار و صحت اطلاعات ثبت شده دقت کافی را مبذول دارید - جهت شروع به درج اطلاعات کسب و کار خود ، لطفاً بر روی لینک عضویت رایگان کلیک نموده و پس از پر کردن فرم ثبت نام ، اطلاعات تجاری خود را که مربوط به فعالیتها ، کالاها و خدماتتان میشود ثبت نمایید
تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
طراحی سایت B2B و بهینه سازی سایت توسط طراحی سایت 24
Copyright (c) 2014 pishehvar.com